WINE ROAD Jastrebarsko, Samobor, Sveti Ivan Zelina, kako premijerno doznajemo, naziv je promotivnog turističkog filma, a njegov je cilj podignuti bolju vidljivost (brand awareness) triju city break destinacija nizom zanimljivih i dinamičkih kadrova, predstaviti pitoreskne lokacije te naglasiti da su navedene eno-gastronomske turističke destinacije dostupne 365 dana u godini i nude pregršt doživljaja.
Namijenjen je ljubiteljima vina, hrane, kulture i zelenog odmora, a predstavit će se na domaćim i stranim festivalima te na društvenim mrežama.
Film možete pogledati/preuzeti ovdje: https://visitzelina.hr/video/item/681-go-wine-wine-road-sv-ivan-zelina-jastrebarsko-samobor
Promotivni film u tri minute promovira ključno obilježje autentičnosti i dočarava zabavne doživljaje dviju putnica
U 3 minute i 21 sekundi, koliko traje film, ispričan dinamičnošću dviju putnica, prikazane su prirodne ljepote terasastih brežuljaka koje s jedne strane svojom mirnoćom odmaraju dušu, ali s druge strane pobuđuju nove doživljaje vrhunskim gastronomskim okusima i živopisnosti vina u čašama, koja su brižno pohranjena u vinskim podrumima ovih triju vinskih cesta.
Na ovaj način, GO WINE projekt temeljen na tehnologiji, inovativnosti, pristupačnosti i održivosti uz korištenje dostupnih digitalnih alata, uvažavajući interese modernih turista za različitim sadržajima i otkrivanjem njima nečeg drugačijeg i zanimljivog, promovira ključno obilježje autentičnosti koju odražavaju gostoljubivi, otvoreni i srdačni ljudi, raznolikost te bogata prirodna i kulturna baština. Nesumnjivo, njezin dio je i eno-gastro ponuda koja je u posljednjih nekoliko godina doživjela velik uzlet u Zagrebačkoj županiji, čemu svjedočimo i u filmu.
Vinske destinacije Jastrebarsko, Samobor i Sveti Ivan Zelina evociraju emocije i razbuđuju sva vaša čula
„Ovim smo promotivnim turističkim filmom željeli kreirati pozivnicu ljubiteljima hrane i vina i istaknuti da u našoj zelenoj županiji ne nedostaju dodane vrijednosti i visokokvalitetni sadržaji. Trogodišnju provedbu GO WINE projekta zaokružili smo turističkom valorizacijom resursa koji su atraktivni turistima i kroz koje mogu zadovoljiti svoju turističku (kulturnu ili rekreativnu) potrebu konzumacije gastronomske i vinske ponude, slikovitom prezentacijom te baštine“, istaknula je koordinatorica projekta Marinka Zubčić Mubrin, direktorica Turističke zajednice Grada Svetog Ivana Zeline.
Da vinske ceste zrače posebnom atmosferom te da se turisti mogu uputiti automobilom na ove destinacije, proći kroz kušaonice vina – vinske ceste, jahati konje, voziti bicikl, ali i prenoćiti u jedinstvenim objektima privatnog smještaja (uživajte u svojim vinskim avanturama – nemojte piti i voziti), prikazale su kazališne glumice Vanda Winter i Natalija Đorđević, koje su na vrlo uvjerljiv i originalan način prikazale što gosti mogu vidjeti, okusiti i doživjeti. Radnja filma koju potpisuje produkcijska kuća Balduči film i nagrađivana producentica Spomenka Saraga, uz redatelja Hervea Tirmarchea (Francuska) i snimatelja-montažera Jalil Armija (Meksiko) daju odgovor upravo na to pitanje – više od očekivanog, ove vinske destinacije evociraju emocije i razbuđuju sva vaša čula!
Ostali sadržaji GO WINE projekta za povećanje dostupnosti i promociju vinskih cesta Zagrebačke Županije
Tijekom provedbe projekta kreirana je i službena internetska stranica projekta Go Wine, interaktivna virtualna šetnja po vinskim cestama, tiskane su vinske karte te interaktivna karta koja omogućava pregled svih članica triju vinskih cesta s područja Zagrebačke županije i dostupnost direktnih kontakata vinarija i ugostitelja, kao i navigaciju do svake vinarije.
Zagreb i Zagrebačka županija čine prostor koji tijekom jedne godine obiđe velik broj posjetitelja, i poslovnih i turista, a i domicilno stanovništvo za vikend-destinaciju često odabire vinske ceste Zagrebačke županije. Iz tog razloga proizveli su interaktivni alat koji na jednom mjestu omogućava brži pronalazak željene lokacije te objedinjuje cjeloviti popis destinacija.
Sveukupno je snimljena i obrađena 171 lokacija za virtualne šetnje vinara, odnosno uslikano je oko 500 fotografija u različite promotivne svrhe.
Projekt GO WINE projektnog udruženja turističkih zajednica Jastrebarskog, Samobora i Sv. Ivana Zeline podržavaju Ministarstva turizma i sporta, Hrvatske turističke zajednice i Turistička zajednica Zagrebačke županije.
Comments