Ponedjeljak je, 8 sati ujutro, u jednoj ruci nam je šalica kave, drugom palimo računalo i pripremajući se za nove profesionalne izazove, polako već krećemo odbrojavati dane i sate do petka.. tako bismo mogli opisati početak radnog dana, a u ovom slučaju i tjedna većine ljudi.. Osim što je ovaj ponedjeljak sasvim drukčiji, ovaj ponedjeljak je novi petak i ovaj put posao je zabavan, uz novu IZIPIZI Office Playground kolekciju!
Kolekciju su među prvima isprobale arhitektica Tina Biloglav i njene preslatke djevojčice, petogodišnja Tonka i godinu i pol mlađa Luca. Veseli trio odlučio je vratiti se jesenskim obvezama u velikom stilu, a sigurni smo da su u svaki prostor pa čak i onaj „ozbiljni“ uredski unijele puno veselog duha i dobrog raspoloženja.
Nova limitirana kolekcija poznatog francuskog brenda IZIPIZI, inspirirana je bezvremenskim elementima svakog ureda, a potiče nas da u svakodnevnu uredsku rutinu unesemo malo više humora i osvijestimo koliko ured zapravo može biti sretno mjesto. Pa čak i da klincima pokažemo da ured nije neki strašan, ozbiljan prostor, već mjesto u kojem se osim zvuka tipkovnice i telefona, čuje i glasan smijeh!
Nudeći pet raspona, pet oblika i pet boja, i obuhvaćajući cijeli niz modela uključujući verzije Sun, Screen, Reading, Junior Sun i BKK+, IZIPIZI Office Playground savršen je uvod u radnu jesen. Kolekcija stiže u već poznatim elegantnim i bezvremenskim oblicima, a asortiman READING ima novi oblik: #OFFICE čiji predimenzioniran, prevelik, vintage izgled nudi širu perspektivu na sve što posao nudi. Office Playground kolekcija dolazi i u pet novih boja: Electronic Grey – inspiriran je svijetom uredske elektronike, utjelovljujući sretan spoj tehnologije i minimalističke estetike. Crvena boja Red Tape modela utjelovljuje osjećaj organiziranosti, a podsjeća na detalje na uredskom priboru, Paper Note Beige inspiriran je papirom i bilježnicama kao neizostavnim detaljima na svakom radnom stolu, a Bakelite Green oslikava vintage stil i uspješno kombinira profesionalnost s kreativnošću. Blue Ink inspiriran je čime drugim no tintom, a plavom bojom predstavlja agilni um i bezvremensku eleganciju pisane riječi.
Svi modeli dolaze sa 100% UV zaštite, dok su okviri napravljeni od bio-based materijala.
Foto: John Pavlish, IZIPIZI kampanja
Comments